jueves, 4 de octubre de 2007

EL 4 D'OCTUBRE

El 4 d'octubre és el dia mundial dels animals. Espero que no ho hagin considerat així pels nascuts aquest dia, pobrets. Els balança del 4 d'octubre ja en tenen prou amb buscar aquell equilibri inabastable, ésser diplomàtics, complaents i bona gent, només faltaria que els titllessin d'animalons, ara que, en el bon sentit de la paraula si que ho són una mica: cridaires, emocionats, amb un control d'impulsos, de vegades, poc precís,.... Però lleials, solidaris i amb esperit d'ajuda.

El 4 d’octubre de l' any 1957 l' Sputnik I, primer satèl·lit artificial, va ser llençat pels russos a l'òrbita terrestre. Hauran confluït les "estrelles" en un 4 d'octubre de 2007?. Probablement sí!.

Avui és 4 d'octubre i una nova balança ha arribat. Precisament avui, i això em fa molt content. Doncs si, ha decidit el 4 d'octubre per presentar-se al món. Serà pel canvi de lluna?, serà perquè ja tocava?, serà per una llei matemàtica?, serà perquè el 4 d'octubre era el gran dia?

Segurament serà, i en paraules que hagués pogut subscriure el seu propi pare. "serà perquè li ha sortit de... (dels nassos)"

Fins ben aviat.

2 comentarios:

Mireia dijo...
Este comentario ha sido eliminado por el autor.
Mireia dijo...

Serà perquè el 4 d'octubre ÉS UN GRAN DIA !!! Ho tinc claríssim.
Tots formem part dels dies, els dies formen part de de tots nosaltres, però a la vegada tots tenim un gran dia. El meu, tinc clar des de sempre que és el 4 d'octubre, dia que a més tinc la sort de compartir amb qui molt m'estimo i a partir d'avui, encara amb algú més que arriba de nou. Havia de ser avui, t'ho mereixes! Per molts anys!!!