sábado, 2 de agosto de 2008

Un xic de tot (Un po di tutto)

Tot i que no pensava fer una actualizaciò (no trobo al teclat l'accent tacancat per la O, I i U) estant de vacances, aquì em teniu, en un locutori i escrivint una mica per fer arribar a tothom que vulgui com de bo està sent tot de moment, no solament bo, "benissimo".

Encara em queda una setmana de curs i de Roma, i em sembla que no se m'acabaran les coses per fer. Sobre el curs de llengua, ja sabeu, tinc molta "jeta" i sinò i foto gesticulacions i entonaciò, i tot "capito", però he de dir que estic aprenent força, deu ser el secret de la immerssiò.

De la ciutat encara em queden coses per fer, però aquesta ùltima setmana vull fer relax romà, o sigui, "piano piano".

I per ùltim, vull fer una especial salutaciò a la gent de València, al meu grup, sì, sì, ho heu llegit bé, avui he vist que sì que he format part del grup, jijijijijijiji. Petita broma. Res, que moltes gràcies a tots per acomboiar-me i ja rebreu informaciò des de l'escola, ja sabeu que tinc els matins mooolt lliures per fer coses vàries, com passar-me una hora i quart al "barbiere" perquè llavors em diguin que no vindrà fins a la tarda, i anar-hi a la tarda pequè em diguiin que havien tancat abans d'hora, i jo amb els meus cabells "da Carmencita" (la casa on estic allotjat).

Picere a tutti ed auguri !!! Jo insistiré en la missiò!! Ci vediamo!!

Miquel

2 comentarios:

matilde* dijo...

Ciao caro!!!!come stai? vedo che bene:-)...ooooh! ché bello il tuo "lema"!: "un ragazzo di tutto"!...e certo!,mi piace motissimo il tuo "piccolo luogo per agiungere reflessioni, pensiere sulle cose belle de la vita". Non c´é dubbio, per noi sei veramente "un ragazzo di tutto", un ragazzo degli amici, della gente, del mondo, di tutte le lingue!!!, je,je...sarà "con faccia", ma parli benissimo l´italiano!!! sei bravo:-)...Així que bé, Miquelet, espero que t´ho estiguis passant genial per ahí i que aprofites moltíssim aquesta setmana per imparare un po´più di questa meravigliosa lingua che é l´italiano e questa bella città che é Roma...i, of course! ja ens informes del "nuovo ragazzo spagnolo" del nostro appartamento, espero que sigui ben maco(ooooooh!peccato che siamo partite!:-(), ma sai, qui a Valencia avrà sempre una casa per te...allora, ci sentiamo e ci vediamo prestissimo!!!!un bacioni colorato pieno di sorrisi dal mare mediterraneo!!!mmmmmmmmmmmuà!la matilina*

matilde* dijo...

Anche ti ho appena spedito una e-mail, soltanto dirti di nuovo GRAZIEEEEEEEEEEE per le scarpe, sei veramente un sole di amico!!!t´ho agraesc moltíssim, de debò. Un petonàs i apa, a gaudir dels dies que et queden a Roma!!!mmmmuà!!!*