martes, 23 de octubre de 2007

SICILIA ASPETTA NOI !!! (Disculpeu faltes italianes)

Ja veieu que no sóc massa constant escrivint, i se m'ha criticat que tinc moltes faltes de redacció amb l'ordinador (ho accepto). Doncs res, que ara encara seré menys constant perquè me'n vaig una setmaneta a les itàlies, aquell lloc que m'agrada tant!! Ara però, descobriré una nova zona: Sicília!! Sí, és la illa del volcà i durant un temps va ser la Corona Catalana, de fet, el sicilià, derivat del llatí vulgar i amb tocs variats de moltes altres llengües, té alguna influència del català, a veure si les trobem aquestes influències??.
M'estic sorprenent a mi mateix, només falten tres dies i encara no he baixat documents d'internet, ni he fet rutes, ni he mirat els monuments principals, de fet només tenim avió i cotxe a l'aeroport de Palermo. No, si ja dic jo que alguna nit dormim al cotxe!! I que alguna cosa està canviant!!!
Tinc una gran sort, demà el Ramon em durà unes guies que van comprar quan hi va ser amb el seu cosií la seva tia, i dijous he quedat amb la italianòloga Anna. Amb els seus consells m'he conegut tota la Itàlia que ara conec (i que no és poca). Espero que amb el seu mestratge pugui continuar descobrint aquest país ric en tot (i quan dic tot, vull dir TOT!!!)
Apa doncs, fins ben aviat i a reveure
Salut

No hay comentarios: